A legkönnyebb stresszmentes dátum éjszaka

A dátum éjszakájának felelőssége stresszes. Gondolkodnia kell a helyszíneken, az időzítéseken, az éjszakai különlegessé. De itt van, hogyan hozhatja létre a legkönnyebb stresszmentes dátum éjszakát, és a randevú éjszakát az Uber-étkezésekkel hozza.

Hozta neked az uber eszik

Christina és én szeretünk egy randevú estét. Ez a legjobb kifogás, hogy kimegyünk, és időt és pénzt töltsünk csak ránk; Nem kell bűntudatot éreznie azért, hogy nem vállalható.

De függetlenül attól, hogy mennyire örülünk egy randevú estének, a tervezés és a logisztika, hogy egy éjszakára kimegyünk, el tudja engedni.

Az étterem kiválasztása, az asztal lefoglalása (ha még foglalásokat is vesznek!), Kidolgozza, hogyan lehet odajutni és vissza, ki vezet, hol kell parkolni … nézzünk szembe: ez egy zümmögő gyilkos.

De mi van, ha nem is kell elhagynia a házat?

Úgy döntöttünk, hogy az étterem hozzánk érkezik, és otthon készít egy film témájú randevúját.

Így dolgozott ki a tervünk:

Hogyan lehet otthon stresszmentes randevúkat létrehozni

1. Töltse le az Uber Eats alkalmazást

Elég egyszerű első lépés – még sokkal könnyebbé tette, amikor rájöttem, hogy ha már van Uber -fiókja, akkor az Uber Eats alkalmazás linkeket mutat. Nem kell további részleteket tennie.

Ha még nem rendelkezik az Uber vagy az Uber Eats alkalmazásával, akkor feltétlenül használja a „DGVLF” speciális kedvezménykódot, hogy kedvezményt kapjon az első Uber Ride vagy az Uber Eats Meal -ra.

Itt letöltheti az Uber Eats alkalmazást az iPhone és iPads -hez, vagy itt vagy Android készülékekhez.

2 Válasszon egy mozgóképet, amelyet nézni kell

Azonban élvezi a filmjeit-a Netflix, a Foxtel vagy az otthoni személyes kollekcióból-válasszon egy régi, nagyon szeretett, mindkettő örömét, vagy újat egy olyan műfajból, amelyet valószínűleg értékel.

Ha talál egy tiszta kulturális kapcsolattal rendelkező filmet, ez sokkal könnyebbé teszi az ételek összekapcsolását a filmhez.

Még egy kicsit szórakozhat az ételek és a filmkapcsolat kialakításával – amint az alábbi javaslatainkból láthatja.

3. Válassza ki, mit akarsz enni

Görgessen az Uber Eats alkalmazás opcióin, hogy megkeresse a közelben elérhetőek. Néhány különféle módon kereshet ételt a mobil alkalmazásban, de az asztali verzióval élelmiszertípust kereshet, ami megkönnyíti a dolgokat.

Itt egy kicsit megcsaltunk, és fordítva csináltuk a dolgokat:

Tudtuk, hogy japán ételeket akarunk, ezért a randevú éjszakát építettünk, és a vacsora körül filmeket építettünk, nem pedig a szórakoztatást.

Mindig szerettük a japán ételeket – Christina mindig azt mondja, hogy ha élete hátralévő részében csak egy típusú ételt enni lehet, akkor a japán konyha lenne.

4. Állítsa be az estét

Lehet, hogy egy sokkal formálisabb étkezést szeretne az asztalhoz beállítani ezüst edényekkel és szalvétákkal. Lehet, hogy egy nappali piknik sokkal inkább a te dolgod ma este. Ez rajtad múlik, de ne feledje, hogy a jelenet beállítása ugyanolyan nélkülözhetetlen a romantikus estéhez, mint az étel vagy a film.

Egy kis erőfeszítés az esti előkészítés sokkal emlékezetesebb dátum estét eredményez.

Japán piknikünkhöz kaptam egy üveg kedvéért, hogy örömmel fogadjuk a vacsorát, és Christina talált néhány olyan virágot, amely kissé hasonlít a Sakura -hoz – a japán vidám virágokhoz.

Fontolja meg azt is, hogy meg akarja enni, és élvezni a mozgást egyszerre vagy egymás után.

Még azt is megszervezheti, hogy az ételek a film félúton jussanak. Ez segít felépíteni az estét.

5. Tányér felfelé

Ahelyett, hogy a szokásos táplálkozási őrület, amely általában akkor fordul elő, amikor az otthoni szállítás megérkezik, szánjon időt és csomagolja ki az ételt. A dolgok tálakba vagy tányérokba helyezése sokkal inkább éttermi hangulatot kölcsönöz az étkezésnek.

A dátum éjszakai tervezés megkönnyítve

Válassza ki az egyik ilyen nagyszerű étkezés-film-kombót a következő éjszakára.

Mint láthatja, beépítettünk néhány vicces/bal oldali lehetőséget – mindig elengedhetetlen, hogy ne vegye túl komolyan. Érezd jól magad a randevúkkal. Erre jelezték őket.

A legjobb élelmiszer-film kombók

Rendeljen japánul egy ramen romantikát és nézze meg:

Elveszett a fordításban

Jiro sushi vagy

A szomszédom Totoro

Szerezzen be indiai és curry -t némi szívességgel:

A legjobb egzotikus körömvirág szálloda

A Darjeeling Limited ill

Indiana Jones és a végzet temploma

Menj olaszul/pizzát néhány otthoni római anancához:

Római ünnep

Dolce Vita vagy

Da Vinci kód: Angyalok és démonok

Vegyen thaiföldi egy randevú éjszakát a mosolyok földjén, és nézze meg:

A strand

Anna és a király vagy

A másnaposság II. Rész

Japán piknikünkre úgy döntöttünk, hogy Scarlett Johanssonnal és Bill Murray -vel a Fordation Lost in Translation élvezhető. Mindenki szereti egy kicsit Murray -t, és látta, hogy Tokió a képernyőn ismét sok emléket hozott vissza Japánba tett látogatásainkról.

Milyen élelmiszer-film kombinációt mennél? Van egy nagyon szeretett konyhád, amit örökké megehetsz? Mondja el nekünk a megjegyzésekben.