SOTM TOUR: A tizenkét

kalandos Kate hetedik hónapja társult linkeket tartalmaz. Ha vásárolsz ezekkel a linkekkel, akkor kompenzációt fogok tenni további költségek nélkül. Kösz!

Ossza meg a Twitteren
Megosztani Facebookon
Ossza meg a Pinterest -en
Ossza meg az e -mailben

Hat hónapos rohanás után, mint a helyről a helyről a helyére, a hetedik hónap volt a legelső hónap, amelyet Mario, valamint én egy országban is töltöttem: Thaiföld, a két hónapos vízumnak köszönhetően, amelyet Kambodzsában választottunk.

Hasonlóképpen a hónap volt, amikor lelassítottuk – a módszer lefelé. Ahogyan annyira szükség volt. Július óta kimerültem, és szünetet tartottam.

Mindig egy helyen maradtunk néhány héten karácsony körül, valamint a Koh Lanta volt a megfelelő hely. Amint letelepedtek, a stressz folyamatos zümmögése hagyott engem – hirtelen eltűnt a távozás és a továbblépés nyomása.

Napjainkat akár a tengerparton, kókuszdióval, akár kávézókban töltöttük. Bekerültünk egy horonyba, valamint a szokásos éttermeink felsorolása volt.

A meglátogatott úti célok

Pai, Bangkok, Ranong, Koh Phayam, Khao Sok Nemzeti Park, valamint Koh Lanta, Thaiföld

Kedvenc úti célok

Koh Lanta. Nagyon örülök, hogy három évvel később a sziget még mindig fantasztikus, tiszta strandok, valamint kedves, barátságos emberek háza. Annyira nyugodt és itt hűtött.

Khao Sok. Nem tudom elhinni, hogy ez a nemzeti park nem ismert. Ez egy hihetetlen környezet, ahol a mészkő karsztok kiszállnak a földről és a tóból, valamint egy rövid autóútra az Öböl déli partvidékének vagy az Andamán partjának strandjától.

Kiemelés

Csak a Koh Lanta -on való tartózkodás elegendő kiemeléssel! A strandunk, valamint a kávézó ideje mellett a Motorkerékpár által is felfedeztük a szigetet, macskákkal és kutyákkal játszottunk a Lanta Animal Welfare -nél, elégedetten igazán izgalmas emberekkel, Mario születésnapját homár a tengerparton ünnepelték, kókuszdiókkal ünnepelték a karácsonyt. A strand, amelyet újév ünnepelt tűzijátékokkal a tengerparton, és csak nyugodt.

A Khao Sok-ban a legnagyobb kiemelés, hidd el vagy sem, a vízzel töltött barlang túrázása több mint egy kilométerre. Eleinte utáltam (a dzsungel trekkingjével együtt), de mire elkezdtük úszni a pályafekete-barlanggal, valamint a rapidok feletti lady létrákkal felmászva! Hasonlóképpen élveztem a tó kirándulás látványát, valamint a kenu által a Sok folyót.

És Bangkokban, a legnagyobb kiemelésem az volt, hogy a Central World csúcskategóriás moziban a fogás befejeződik. Ez az új preferált dolog, amit Bangkokban fellépnék! A 700 BAHT (21 dollár) esetében egy film előtti svédasztalos, filmes ülőhelyeket kap, amelyek jelentős, piszkos fekvőhelyekkel, takarókkal, pattogatott kukorica (karamell, sajt, barbeque vagy só? Annak érdekében, hogy ez a csúcskategóriás élmény olyan nagyszerű filmekkel, mint a fogás megszüntetése, mindent jobbá tette.

Emlékezetes SOTM PIC

Melbourne -ben elégedett voltunk Mario jó barátjával, Kevin -vel, valamint a Kiwi másik fél Danielle -vel. Mario és Kevin több mint 20 évvel ezelőtt együtt dolgoztak Angliában, a Lost Touch, valamint a Facebookon újra csatlakoztak. Kevin kielégítette a másik felét Londonban, valamint Melbourne -be költözött, megházasodott, és most már két bit fiú, két kutyája, valamint egy kedves házuk van. Amint Kevin felfedezte, hogy Melbourne -be érkezünk, ő és Danielle meghívott minket egy ízletes házi pizzára.

Kevin és Danielle éppen ünnepelték a 10 éves évfordulóját. Ez volt az a kifejezés, amely először egy kocsmában hozta össze őket egy hideg éjszakán, Brixtonban. Nézze meg többet a történetről itt.

A legjobb dolog, amit ettem

A Red Snapper a Koh Lanta -on az egyik preferált étterem a világon, valamint a legutóbbi kedvelt ételem, amelyet a legutóbbi idő óta tartottam: Chorizo fokhagymában és Brandy -ben sült. Az ételt puha fokhagymával tálalják, amely az ősz egymástól, amikor a húsra terjeszti őket. Kiemelkedő.

Ha Koh Lanta felé tart, akkor rendkívül javaslom, hogy legyen legalább egy splurge étkezés a Red Snappernél. (És Splurge alatt úgy értem, hogy kb. 1500 bahtot, vagy 45 dollárt költöttünk ketten, beleértve egy pohár bort is.) A menü módosításait rendszeresen, a fokhagymával és a pálinalyval sült chorizo mellett, én is, I. Javasoljon a sült kacsa, etióp lencse roti -val, hűvös eperlevest gyömbérfagylalttal, valamint egy egyszerű, mégis meghökkentő salátát kecskesajttal, borotvált mandulával, füge, valamint citromos borítóval.

A legjobb hely, ahol maradtam

Nagyon tetszett a Khao Sok paradicsom a Khao Sok Nemzeti Parkban. A szokásosnál többet (1300 baht vagy 39 dollárt) végeztünk, mivel nem volt olyan koncepcióm, hogy mennyire elszigetelten lennénk, és hogy telefonjelünk lenne -e a Nemzeti Parkban. Ha nem lenne jel, akkor megkövetelnénk a megbízható WiFi -vel rendelkező helyet, mivel Mario működni fog, amíg megtettemszabadban lévő dolgok.

Kiderül, hogy a mi aggodalmaink semmiért nem voltak-bár a Nemzeti Parkban nem volt telefonjel, a vendégházunkban, valamint a WiFi tisztességes volt, volt néhány közeli étterem, amelyek gyorsabb WiFi-vel rendelkeztek. –

Ennek ellenére a Khao Sok Paradise csodálatos hely volt, ahol megmaradt. Volt egy rendkívül kényelmes kerek helyünk, amely úgy tűnt, mintha egy óriási facsonkban lenne – olyan volt, mint egy ház az elfek számára! A vendégház kiváló étteremmel rendelkezik, amely mind a thaiföldi, mind a mediterrán ételeket szolgálja fel, valamint a tésztájuk is eláraszthatja Olaszországban. Komolyan.

Ráadásul van egy furcsa haluk, aki úgy tűnik, mintha megpróbál megölni.

Mario tetszett neki, és megpróbálta nevezni Colin -t. Kiderült, hogy a neve valóban Dr. Brain. Hagyja, hogy megsimogatja a gyulladt homlokát, ha szépen megteszi.

Kihívások

Ha megnézte a 2013 -as legrosszabb utazási pillanataimat, akkor hallottál a Koh Phayam betegségéről. Volt az influenza vagy valami más teljesen, és annyira beteg voltam, hogy még egyenesen sem tudtam ülni. Szerencsére ez nem tartott sokáig.

Ezen túlmenően a hónap meglehetősen könnyű volt. Amikor egy csótány felmászott a bőröndbe, és én is üldöztem őt, és azt hittem, hogy eltűnt, amíg rájöttem, hogy rejtőzik a melltartóban.

Ja, valamint az volt az idő, amikor egy svéd hölgy annyira jött, mint én, és megkérdezte a csecsemőt, miközben a gyomrom megragadta. Nagyon első alkalom, hogy ez történt. Védekezésében egy masszázsszékben ültem, a kezemmel a nem bumpomon pihenve, tehát még mindig nem hibáztatom őt-ez olyasmi, amit soha nem akarsz megtörténni veled.

A legjelentősebb kép az Instagram -on

A Khao Sok híres tóházairól – úszó otthonokról, ahol egy éjszakán át maradhat, ha szeretné. Nem maradtam egyik napról a másikra, azonban egy délutáni úszást töltöttem néhány tóház mellett.

Ez a kép 209 kedvelést gyűjtött össze, így a negyedik legkedveltebb Instagram -képem lett.

Amit megnéztem ebben a hónapban

Ann Mah, a francia étkezés művészetének elsajátítása – Tetszett ez a könyv, egy könnyű emlékezet egy hölgyről, aki megéli, és megeszi a módszerét Párizsával, miután a másik felét hirtelen egy évre Irakba küldték. Mindegyik fejezet bevezetést nyújt egy híres francia étkezéshez, egy olyan régióba, ahol származik, valamint azt a történetet, hogy egyedül az online felfedezésre kerül a Párizsban.

A Dawn Powell születésének ideje – ez a könyv eladásra került, és azt is javasolta nekem az Amazon -on, tehát örvényt adtam neki. 1942 -ben közzétett, ez a könyv a második világháború megkezdése után helyezkedik el, még mielőtt az Egyesült Államok belépne a háborúba. Alapvetően pontosan az, hogy egy Seinfeld szereplője hogyan viselkedik a második világháború alatt, a Constant Catty Gossip -rel együtt – igen, Hitler állítólag szegény srác, mindazonáltal is hallottad, hogy Amanda Keeler apja elegendő ahhoz, hogy haberdashery -t birtokoljon?

Közepes nyers Anthony Bourdain által – Istenem, szeretem Tony bácsit. Ő egyike azoknak az embereknek, akiket szeretnék egy napot a legjobban lógni. Ez a könyv kellemesen badass esszék gyűjteménye az ételekről, az utazásról, valamint az élelmiszer -médiáról. Ha először nézi ki Anthony Bourdain -t, ne kezdje el ezzel – kezdje a konyhai területet bizalmasan, a vidám, magával ragadó és sokkoló emlékezetével az életének szakácsként, amely alapot adott az alapnak ezt a könyvet.

Érdekes, hogy mind a francia étkezés művészetének elsajátítása, mind a Medium Raw egyaránt megemlítette egy francia finomságot, amelyről még soha nem hallottam: Ortolan, vagy az Armagnac -val átitatott kis madarak, és egészen megették.

Ann Mah megemlíti az Ortolan -t szinte elmúlás közben, a madarak fizikai megjelenésén túlmutató részletek nélkül. Anthony Bourdain ezzel szemben egy részletes, álomszerű, fantasztikus beszámolót alkot ezeknek a madaraknak az étkezésének élvezetéről, a csontok ropogásától az izgalmas hasi zsírig. Ó, valamint az Ortolan biztonságos típusok – a régió függvényében a homlokát a homlokától egyenesen illegálisig.

És őszintén szólva … ez a különbség a szerzők és a könyvek között, ott. Anthony Bourdain szakember a francia konyhában; Ann Mah rajongó, aki többet szeretne felfedezni. Egyik sem sokkal jobb, mint a másik; Csak a különféle közönségeket gondozják, és könyveik azt mutatják.

Jön a nyolcadik hónapban

Tegnap Mario, valamint végül elhagytam a Koh Lanta -t, valamint az Ao Nang -ban, egy olyan helyen, ahol sok időt töltöttem az első ázsiai utazásom során. Örülök, hogy visszatértem, bár itt van, ugyanakkor felmerül néhány kevésbé kedves emlékem, amelyek itt vannak.

Ebben a hónapban több napig megyünk Brunei -be, a Fülöp -szigetek betartásával. Annyira szeretném látni, hogy a Fülöp -szigetek strandjait látnám, úgy tűnik, hogy az utazásunkat teljesen az elsődleges Luzon -szigeten fogjuk költeni – azonban a nagy dolog az, hogy Luzon kiemelkedő látnivalókkal teli (és remélem, hogy erre remélem Adjon hozzá három új UNESCO W -tOrld Heritage webhelyek a névjegyzékemre).

A nyolcadik hónap azon a napon lép fel, amikor Hongkongba repülünk – a végső rendeltetési helyünkre Ázsiában.

Van valami tipp a nyolcadik hónapra? tudasd velem!

Kapjon e -mailes frissítéseket a Katenever Miss egy bejegyzésből. Bármikor leiratkozni!